MEMBUKA PINTU REZEKI YANG TERTUTUP
Ijazah amalan khusus membuka Pintu Rezeki Yang Tertutup Versi Anugerah Agung

Jika Anda mengalami masalah pintu rezeki yang tertutup,susah untuk dapat rezeki,sedang dalam pengangguran,banyak masalah hidup dan 1001 persoalan yang belum menemui jalan keluar…bolehlah Anda mengamalkan amalan yang saya ijazahkan ini…syaratnya yang perlu dijaga pertama jagalah Sholat Fardhu 5 Waktu,JAGA hubungan kita dengan ALLAH SWT,makan minumlah dari sumber yang HALAL,berdoalah bersungguh memohon pertolongan Allah dengan sepenuh pengharapan dan takut kepada Allah.

Cara membuka pintu rezeki yang tertutup ini insya Allah dapat membantu Anda membuka 12 pintu rezeki dari langit, sehingga segalanya akan dilancarkan oleh Allah.Aamiin Yaa Allah Yaa Rabbal ‘Aalamiin

Segala apa yang anda sedang Anda usahakan/jalankan sebelum ini jika terhambat,tersendat,tertutup dsbnya, insya Allah menjadi lancar,bisnes sukses, karier berkembang, jabatan dan kedudukan semakin kukuh bahkan apapun pekerjaan Anda selama itu halal insya Allah diridhoi-NYA. Mendapat keberkahan rezeki yang berlimpah ruah.

Berikut ini saya ijazahkan amalan khusus membuka pintu rezeki yang tertutup ini terdiri dari beberapa amalan singkat dan mudah, diantaranya :

IJAZAH 1
Memperbanyak membaca Kalimat Hauqolah, iaitu “LAA HAULA WALAA QUWWATA ILLAA BILLAAHIL ‘ALIYYIL ‘AZHIIM”. (Minimum sebanyak 100/300/1000 kali sehari(Maksimum). Insya Allah dengan membaca doa tersebut barang siapa yang rezekinya terhambat dapat dilancarkan dan dimudahkan.

IJAZAH 2
Cara membuka pintu rezeki yang tertutup berikutnya iaitu, setiap hari membaca “LAA ILAAHA ILLALLAAHUL MALIKUL HAQQUL MUBIIN”. Baca sebanyak 100 kali setiap selesai sholat Fardhu Isyak dan sholat Fardhu Subuh.

IJAZAH 3
Ketiga iaitu dengan memperbanyak istighfar “ASTAGHFIRULLAAHAL AZHIIM”. Bacalah istighfar sebanyak 1000 kali setiap hari waktunya bebas. Memperbanyak istighfar boleh membebaskan dari segala masalah dan membuka pintu rezeki selebar-lebarnya.

IJAZAH 4
Cara yang keempat adalah membaca surah Al-Ikhlas yang berbunyi : “QUL HUWALLAAHU AHAD; ALLAHUSH SHOMAD; LAM YALID WA LAM YUULAD; WA LAM YAKUL-LAHUU KUFUWAN AHAD”. Surah Al-Ikhlas dibaca ketika saat memasuki rumah, hal tersebut dapat menghilangkan kefakiran dari seluruh penghuni rumah itu sendiri. Sebelum masuk rumah,bagi Salam pada penghuni Rumah dan langkah kaki kanan masuk ke dalam rumah dan bagi Salam kepada Rasullullah SAW..amalan ini MahaGuru Rizal amalkan sejak kecil secara istiqomah,terus menerus sampai sekarang nie dan insya Allah sampai bila-bila,keberkatannya sangat luarbiasa jika diamalkan dengan ikhlas dan berdisiplin..cuba praktikalkan setiap hari..sangat besar fadhilatnya..bukan setakat urusan rezeki saja menjadi mudah,bahkan segala urusan jadi mudah.

IJAZAH 5
Cara yang kelima untuk membuka pintu rezeki dengan membaca surah Al Waqi’ah pada setiap malam sebanyak 1 kali saja (sebelum tidur)

IJAZAH 6
Cara yang keenam iaitu memperbanyak Shalawat Nabi untuk membuka pintu rezeki selebar-lebarnya “ALLAAHUMMA SHALLI ALAA SAYYIDINA MUHAMMAD WA ‘ALAA ALI SAYYIDINA MUHAMMAD”..bacakan sebanyak-banyaknya setiap hari 500x/1000×/5000x atau makin banyak semakin baik…Mari kita sama2 banyakkan baca Selawat Nabi setiap hari…

IJAZAH 7
Cara yang ketujuh membaca “SUBHANALLAAHI WABIHAMDIHI SUBHANALLAAHIL AZHIIM”

Itulah beberapa Cara membuka pintu rezeki yang tertutup sehingga dalam bekerja dan mencari Nafkah Anda dimudahkan oleh Allah dan diberikan kelimpahan rezeki tiada henti selama Anda mahu mengamalkannya dengan penuh KEIKHLASAN….masih terdapat banyak amalan rezeki yang boleh diamalkan..Jika Anda ingin mempelajari keilmuan rezeki,bolehlah menghubungi saya untuk mendapatkan Ijazah khusus amalan yang memiliki sanad Keilmuan…belajar ilmu perlu Berguru…amalan diatas memiliki SANAD KEILMUAN YANG SAH DAN DAPAT DIPERTANGGUNGJAWABKAN,amalan tersebut saya dapat ijazah dari Guru2 saya secara benar dan sah,jadi saya berpesan bila Anda menerima ilmu ini,ucapkan “QOBILTU”…..Bagi yang ingin SHARE amalan ini,diharapkan minta izin terlebih dahulu dari saya selaku Pengijazah keilmuan ini…..

Demikianlah, semoga bermanfaat untuk Anda. BAROKALLAHU LANA WALAKUM..AAMIIN

Salam Hormat:
MahaGuru Rizal
Pengasas Perguruan Haq Anugerah Agung
Anugerah Agung Spiritual Development Centre
0128802035(Whatsapp)